niedziela, 9 sierpnia 2020

Obóz 10-20.08.2020

 Mamy nadzieję, że jesteście gotowi na obóz!


1. 10.08.2020 spotykamy się o godzinie 09:45 na terenach podożynkowych (jedziemy autokarem nr 1, który będzie znajdował się przy wjeździe na tereny podożynkowe od strony ul. Orląt Lwowskich). Szukamy dh. Amelii Pawlik.
Najlepiej, żeby dzieci odprowadzał jeden rodzic.

UWAGA!
Wszystkie dzieci na placu (rodzice również) muszą mieć założone maseczki.
Rodzice muszą obowiązkowo wypełnić przed wyjazdem oświadczenie o stanie zdrowia dziecka (jeśli jakiś rodzic nie będzie odprowadzał dziecka, prosimy o kontakt z komendantem obozu). Oświadczenia zachowają drużynowi/opiekunowie. 
Dzieci będą wsiadały do autokaru w maseczkach i drużynami.

2. Pakujemy się w jeden plecak, ponieważ ułatwi nam to przetransportowanie bagażu oraz zapewni mniejsze prawdopodobieństwo na zgubienie jego części.

Bierzemy także mały podręczny plecak. Pakujemy do niego  reklamówkę na brudne rzeczy i worek foliowy na wypadek W. Można także spakować przekąski nieulegające szybkiemu zepsuciu, napój (niegazowany!).

Spakujcie się samodzielnie tak, abyście zdołali przetransportować swój bagaż samemu. Uczymy się dobrych nawyków pakowania, nie zabieramy niepotrzebnych rzeczy!

Co spakować?
Ważne:
- maseczka (3 sztuki)
- mały żel do dezynfekcji (zapewniamy środki dezynfekujące, jednak można wziąć swój w razie potrzeby)

Dokumenty:
- legitymacja szkolna – podbita przez szkołę, z wpisanym PESEL-em dziecka i podpisana przez dziecko.

Do spania:
- śpiwór
- mały jasiek (można spakować na wierzch, żeby dziecko mogło użyć w pociągu)
- piżama albo osobny dres do spania

Higiena i zdrowie:
- ręczniki
- szczoteczka do zębów i pasta
- mydło/żel pod prysznic i szampon
- środki na komary i kleszcze oraz żel po ugryzieniach
- krem z filtrem UV

Odzież:
- kurtka przeciwdeszczowa
- ciepły sweter/polar
- koszulki z krótkim rękawem (jedną koszulkę dziecko dostanie na obozie)
- dres
- bielizna osobista
- krótkie i długie spodenki
obowiązkowo czapka z daszkiem!
- buty trekkingowe
- buty sportowe/trampki
- klapki pod prysznic
- strój kąpielowy
- dodatkowy ręcznik na kąpielisko
- pełne umundurowanie oraz koszulka drużyny (kto posiada). Przypominamy, że chłopcy do munduru ubierają czarne spodnie typu bojówki, a dziewczyny mundurowe spódnice lub czarne spodnie.

Co jeszcze:
- podpisany kubek i sztućce
- bidon na wodę
- latarka
- piórnik z kredkami, mazakami, długopisami, nożyczkami, ołówkiem, gumką
- przebranie boga greckiego ;)
- drobna ilość pieniędzy (na obozie, jak co roku, będzie działała poczta harcerska)
- śpiewnik (kto posiada)

WAŻNE! Lekarstwa, które dziecko stale przyjmuje, należy spakować w woreczek strunowy i przekazać opiekunowi (dh. Amelia Pawlik) wraz z przyklejoną do niego kartką zawierającą imię i nazwisko dziecka oraz dokładny sposób dawkowania leku.



Czego nie zabieramy?
- tabletów, konsoli, aparatów oraz innych sprzętów elektronicznych. Dzieci w trakcie dnia będą uczestniczyły w rozmaitych zajęciach więc telefony nie będą potrzebne. Nie gwarantujemy całodobowego dostępu do gniazdek. Czas na rozmowę będzie możliwy w trakcie ciszy poobiedniej. Całodobowo kontaktować można się z kadrą drużyny, która, w razie potrzeby, przekaże dziecko do telefonu :) 
Prosimy o wyrozumiałość, gdyż na bazie nie ma dobrego zasięgu.

- słodyczy, napojów gazowanych, chipsów, chrupek,  itp. ponieważ dzieci się nimi zapychają i nie chcą jeść posiłków, co skutkuje późniejszym osłabieniem organizmu zarówno fizycznym jak i psychicznym


Z harcerskim pozdrowieniem CZUWAJ! 
Kadra 10 KDH "Rysie" :)

Archiwum bloga