czwartek, 4 stycznia 2024

Zimowisko 2024

1. Zimowisko - GOŚCINO 12-15.01.2024

Tematem tegorocznego biwaku zimowego jest "Epoka lodowcowa".
Wyjazd na zimowisko w piątek 12.01.2024r. o godzinie 17:30, spotykamy się o 17:10 na terenach podożynkowych – szukamy dh. Sylwii, dh. Wiktorii oraz dh. Zosi.
Powrót 15.01.2024 około godziny 21:00 w to samo miejsce.

Prosimy, żeby wszystkie dzieci, bez względu czy mają problemy z podróżą, miały chusteczki higieniczne i woreczek foliowy. Również prosimy o zaopatrzenie dzieci z chorobą lokomocyjną w odpowiednie leki tak, żeby podróż minęła im w miłej atmosferze.

Prosimy o spakowanie się w jeden plecak tak, aby dziecko miało wolne ręce, ponieważ ułatwi nam to transport z autobusu do szkoły oraz zapewni mniejsze prawdopodobieństwo na zagubienie części bagażu.

Prosimy pamiętać o oddaniu poprawnie wypełnionej karty uczestnika oraz pisemnej zgody rodzica na uczestnictwo w biwaku według wzoru na karcie uczestnika do dnia 12.01.2024r.

Regulamin biwaku:

Karta uczestnika:

Co spakować?
- latarka
- piórnik z kredkami/mazakami/długopisami
- śpiwór + karimata + mały jasiek + dres do spania
- kubek oraz sztućce (będziemy spożywali posiłki na talerzach)
- bieliznę i ubrania na zmianę w odpowiedniej ilości
- strój sportowy do ćwiczeń na sali gimnastycznej
- buty na przebranie do chodzenia po szkole pakujemy na sam wierzch w celu szybkiego przebrania po przyjeździe do szkoły (najlepiej wiązane tak, żeby można w nich było również ćwiczyć na sali gimnastycznej)
- kosmetyki
- ciepłe ubrania do wyjścia na dwór obowiązkowo czapka (będziemy mieli zajęcia w terenie)
- ręcznik i klapki pod prysznic
- mundur oraz koszulka drużyny (kto posiada)
- woda bądź jakiś sok (żadnych napojów gazowanych!)
- leki (jeżeli ktoś zażywa leki, proszę o spakowanie ich do reklamówki i włożeniu karteczki z dawkowaniem oraz przekazaniu ich podczas wyjazdu). Jeśli dziecko ma chorobę lokomocyjną prosimy o zapakowanie leków także na drogę powrotną.
- książeczki ze stopniami, sprawnościami!
- śpiewniki, grajkowie mogą zabrać gitarę bądź ukulele
- dobry humor :)

Czego nie zabieramy?
-tabletów, konsoli, aparatów oraz innych sprzętów elektronicznych. Dzieci w trakcie dnia będą uczestniczyły w rozmaitych zajęciach więc telefony nie będą potrzebne. Nie gwarantujemy całodobowego dostępu do gniazdek. Czas na rozmowę będzie możliwy w trakcie ciszy poobiedniej. Całodobowo kontaktować można się z kadrą drużyny, która w razie co przekaże dziecko do telefonu :)
- słodyczy, napojów gazowanych, chipsów, chrupek,  itp. ponieważ dzieci się nimi zapychają i nie chcą jeść posiłków, co skutkuje późniejszym osłabieniem organizmu zarówno fizycznym jak i psychicznym
- pieniędzy w przesadnej ilości - 10/20 zł wystarczy jeśli zdarzy nam się wyjście do sklepu

Drodzy Harcerze, spakujcie się samodzielnie tak, abyście zdołali przetransportować swój bagaż samemu. Uczymy się dobrych nawyków pakowania, nie zabieramy niepotrzebnych rzeczy! W tym przypadku nie trzeba będzie dużo nosić bagażu, jednak przy wyjeździe na rajd/obóz zdarza się nosić swój pakunek przez kilka kilometrów.








Z harcerskim pozdrowieniem CZUWAJ! 
Kadra 10 KDH "Rysie" :)

Archiwum bloga